A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A weboldalunkon való tovább böngészéssel elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0
0
INGYENES KISZÁLLÍTÁS 12e Ft FELETT
Itt jársz: > >

Általános szerződési feltételek

 

Általános szerződési feltételek

letölthető innen az ÁSZF doc formátumban

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha ezen szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségekkel állunk rendelkezésére.

Üzemeltető adatai

Üzemeltető: Reflexshop Kft.
Képviselő: Ádám Attila
Székhely: 1067 Budapest, Eötvös utca 39.
Telephely I. (levelezési cím): 4034 Debrecen, Vágóhíd u. 4/b. I. em. / 212-es ajtó                                           
Telephely II. (Bolt cím): 1067 Budapest, Eötvös u. 39.
Adószám: 23900860-2-42
Bankszámla szám: MKB  10300002-10605546-49020011
Cégjegyzékszám: 01-09-181928
Telefonszám: +36 1/269-0941
Email cím: office@reflexshop.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek: 9:00-17:00 30/499-08-07
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
A szerződés nyelve: magyar.
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-73062/2014, NAIH-73063/2014, NAIH-73064/2014
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu


Regisztráció

A reflexshop.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül is leadhatja. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával. A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét.
A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója között. Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem végezhet.

Kosár

A vásárláshoz a kosárba kell tenni a kiválasztott termékeket. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Megtekintés” menüpontra kell kattintani, mely az oldal felső részén, a kosár grafika mellett található. A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.

Kedvezmények, kuponok

A kuponok kedvezményeket biztosítanak, melyek által csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti kis üres rubrikában, majd a „Beváltás” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.
Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.

Rendelés/Vásárlás

Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy szerződési nyilatkozatának megtétele fizetési kötelezettséget von maga után. A Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A megrendeléseket Webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a Webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó emailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak emailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg.

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
    1. Adatok megadása → Szállítási és számlázási cím megadása
    2. Szállítási mód kiválasztása → Futárszolgálat, Személyes átvétel, GLS csomagpont
    3. Fizetési mód kiválasztása → Utánvét, Bankkártyás fizetés. Készpénzes fizetés
    4. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási
    lehetőséggel → Itt van lehetőség megjegyzés megadására is.
    5. Fizetés (bankkártya fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)

Amennyiben rendelését véglegesítette, viszont a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor kérjük a  legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatotügyfélszolgálatunkkal.
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 - 17:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.

Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előzetes bankkártyás fizetéssel vagy készpénzzel lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag teljes díja az átvételkor fizetendő.
A Felhasználó elfogadja, hogy bankkártyás fizetési mód választása esetén a Szolgáltató által a tarsasjatekmania.hu felhasználói adatbázisában róla tárolt alábbi személyes adatatok átadásra kerülnek a ShopRenter.hu Kft. (4028 Debrecen, Kassai út 129.) mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, illetve előre utalással bankkártyával, GLS csomagponton készpénzzel, boltunkban pedig készpénzzel, illetve kártyával is.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapotát a Rendeléseim, Korábbi rendelések menüpont alatt ellenőrizhető.
A funkciót kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

1) Személyes átvétel telephelyünkön
    4034 Debrecen
    Vágóhíd utca 4/b. I. em / 212-es ajtó
     Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 9:00 – 17:00-ig

2) Személyes átvétel szaküzletünkben
    1067 Budapest
    Eötvös utca 39.
    (Eötvös-Szondi sarok)
    Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00-ig
                  Szombat: 10:00 - 14:00-ig

3). Személyes átvétel GLS csomagponton

GLS csomagponton történő átvétel esetén a raktáron lévő termékeket 1-5 munkanapon belül átveheti a kijelölt GLS csomagponton. A GLS csomagpontok különböző profilú üzletekben találhatóak, többségben 10.00 és 20.00 óra közötti nyitva tartással.

Szállítási összeg Szállítási díj
0 Ft -11.999 Ft   890 Ft
12.000 Ft - 0 Ft

4). Futárszolgálat (házhozszállítás)

Szállítási összeg Szállítási díj
0 Ft -11.999 Ft   890 Ft
12.000 Ft - 0 Ft

Amennyiben futárszolgálatunkat választja, és a termékek raktárunkban elérhetőek, 12:00 előtt leadott rendeléseket már a következő munkanapon, 12:00 után leadott rendeléseket pedig a rendelés napját követő 2. munkanapon veheti át.

A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó 3 órás intervallummal valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követni a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon vagy érdeklődhet a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatán.

A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted. (webshop@reflexshop.hu, +36-30-499-0807)

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetőségei: 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2. +36 1 802 0265 info@gls-hungary.com

Garancia, szavatosság

A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (45/2014 II.26. Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.
A termék meghibásodása esetén bővebb felvilágosítást, tájékoztatást a vásárló ügyfélszolgálatunktól kérhet. A fogyasztó a szavatossági igények elutasítása esetén békéltető testületekhez fordulhat. A békéltető testületek elérhetőségeit megtalálhatják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság weboldalán.
Vállalkozásunk székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A termék(ek) garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Szavatossági szabályok kérdezz-felelek formában

Kellékszavatosság

1.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

1.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

1.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

1.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

1.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

1.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

1.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

1.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Elállás, rendelés lemondás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti. Amennyiben a vásárló a csomagban lévő összes vásárolt terméket visszaküldi, akkor cégünk a szállítási díj teljes összegét visszafizeti.

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával kérjük az alábbi nyilatkozat  (elállási/felmondási nyilatkozat minta), kitöltését és postai úton történő elküldését cégünk részére. A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk székhelyének postai címére (1067 Budapest, Eötvös u. 39.). Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 8 munkanapon belül blokkal vagy számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat (+36-30-499-0807). Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy hívja ügyfélszolgálatunkat, és e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
    • Megrendelő neve
    • Rendelési szám
    • Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van lehetősége rá, akkor azonnal hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheti a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt.
2. Sérült terméket kapott, akkor készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

Adatkezelés

Az webáruház használata során a reflexshop.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a reflexshop.hu alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a reflexshop.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. További információt a cookie-k használatára vonatkozóan itt olvashat. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a reflexshop.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a reflexshop.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az webshop@reflexshop.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a reflexshop.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.