A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Termékek Menü
0
INGYEN SZÁLLÍTÁS 12e FT FELETT!
Itt jársz: > >

Reflexshop 2018-as társasjáték bejelentések - az utolsó (?)

A hármas, egy tök jó szám, nem igaz? Három kívánságod lehet a jótündérnél, három a magyar igazság, és három királyfi szerepel a legtöbb mesében. Dőlj hátra kérlek, és ismerkedj meg utolsó(?) 2018-as megjelenéseinkkel – minden kategóriában egyből három játékot is fogsz majd találni!

 

CSALÁDI TÁRSASJÁTÉKOK

 


Feelinks - Az érzelmek játéka

 

Játékosszám

3-8

Játékidő

30 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

Ma! :) Sőt!

Ár

8 990 Ft

Sajnos előbb vagy utóbb mindenki eljut arra a pontra, amikor érzi, hogy az őt követő generációval már nehezebben ért szót, nehezen tud nyitni feléjük, gyakorlatilag egyáltalán nincs már közös téma, vagy más a hozzáállásuk számodra rendíthetetlennek értékelt dolgokhoz. Gondolj bele, hogy ezt a fiatalok is ugyan így érzik!

A Feelinks többek között erre is megoldást kínál! 

Végtelenül szabad és könnyed játék, ahol a cél (gyakorlatilag szó szerint) a játékostársaink érzelmeinek minél jobb kiismerése. Véletlenszerűen kijátszunk három pozitív, három negatív, és két semleges érzelmet a tábla köré, valamint játékostársakat sorsolunk egymásnak. Ezután egy játékos húz egy szituációs kártyát a három pakli egyikéből, és felolvas róla egy helyzetet. Mindenki választ egyet a kezében álló kilenc lapos pakliból, majd utána még egyet a párja számára. Az első lap (egy szám egytől-nyolcig) kijátszásával a kirakott nyolc érzelem egyikére mutatsz rá, amivel jelzed, hogy melyik érzelem áll hozzád a legközelebb a felolvasott helyzetben. Majd egy másik kártyával megtippeled a csapattársadét (a 9. kártyát is választhatod ha úgy gondolod, a csapattársad is pont ugyan azt az érzelmet választotta, mint te). Miután mindenki kijátszotta a kártyáit, következik az igazán izgalmas rész: fel kell fedni azokat, és mindenki pontokat szerez annak függvényében, hogy ki találta el a másik véleményét. Ezután új csapatokat sorsolunk és egy új kör kezdődik.

A kártyák felfedése természetesen nem a pontozás miatt a legérdekesebb rész. A felfedést követő beszélgetés segít megérteni, hogy talán nem is vagyunk annyira különbözőek! Sokszor lesz olyan, hogy párod meglep a válaszával, arról nem is beszélve, hogy rengeteg szituáció már önmagában is kifejezetten szórakoztató!

A játékban 3 pakli található: Az egyik célja kifejezetten a fent említett generációs különbségek áthidalása (remek például családi alkalmakra), a másodikban paklit a fiatalok interakciói ihlették (osztályfőnöki órán is bevethető), és végül a harmadikban alapvetően az érettebb társaságok számára teremt izgalmas helyzeteket (itt már komolyabb témák is előkerülhetnek). Talán nem is nagy meglepetés egy ilyen érzelmi szituációkra építő játéknál, hogy az egyik fejlesztője nem más, mint a világot letaroló Dixit alkotója, Jean-Louis Roubira, aki itt is tökéletes eleganciával teszi szórakoztatóvá szeretteink és önmagunk megismerését!

 


A Sárkányok erdeje – A kaland és a bátorság játéka

 

Játékosszám

2-4

Játékidő

20 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

2018. szeptember 27.

Ár

3 990 Ft

Ez a gyönyörű megjelenésű játék ékes iskolapéldája a jó családi játékoknak. Könnyű szabályai miatt még a legkisebbek is megértik, és az illusztrációk, valamint a történet miatt őket is könnyen megragadja a játék. Elég kombinációs lehetőség van benne ahhoz, hogy újra és újra asztalra kerüljön, ugyanakkor a kis szerencsefaktornak hála nem lesznek nagy előnyben a jóval tapasztaltabb játékosok sem.

2015-ben ki is érdemelte az amerikai Mensa Select díjat, amit saját megfogalmazásuk szerint a „jó megjelenésű, gyors játékidejű, hosszú élettartamú, izgalmas, nem repetitív, jó árú” játékok nyerhetnek el.

A játékosok versengő kalandorokat alakítanak, akiknek a célja, hogy a rengetegben rejtőző két sárkány fölött diadalmaskodjanak, és közben minél több másik rémséget is legyőzzenek. A játékot a legrátermettebb kalandor nyeri!

A körünkben vagy egy ötszínű, egytől-tizenkettőig számozott pakliból húzunk lapokat, vagy kijátszunk egy lapkombinációt a kezünkből. A szörnyeket többféleképpen is legyőzheted: ahhoz, hogy lesújts egy szörnyre különböző színű lapokból összehozott számsort kell leraknod, ahhoz, hogy eltipord a rémet, azonos értékű kártyákat kell kijátszanod, de akár hangos ricsajjal is elkergetheted a szörnyecskét, ehhez egyforma színű lapokat kell kiterítened. Az egyszerre kijátszott lapok száma meghatározza a dobókockák számát, amellyel a „próbát” meg kell dobni, és minden ellenséges kártyán rajta van, hogy mennyire ellenálló az adott szörny a három támadási formával szemben. Ha sikerül megkapod a szörnyet, mint trófeát, ha nem, visszakapsz valamennyit a kijátszott kártyáidból, úgyhogy még egy szerencsétlenebb dobás mellett sem vész el minden.

Ha egy igazán pörgős és kalandos játékot keresel a családnak a Sárkányok erdeje egy tökéletes választás!

 


Üdvözlet újra a Mélyben

 

Játékosszám

2-4

Játékidő

30 perc

Kor

10+

Várható beérkezés

2018. szeptember 26.

Ár

3 790 Ft

Évekkel ezelőtt négy bátor hős, - a barbár, a harcos, a tolvaj és a varázsló – kipucolta már a veszélyes kazamatákat. Diadalmaskodtak a bent tomboló káosz felett, és vagyontól és kupa boroktól részegülten beléptek a hősök csarnokába!

A tárna éveken át üresen kongott… mostanáig!

Előbb a goblinok tértek vissza, majd követték őket az egyre nagyobb és különlegesebb rémségek, amikkel mindenki tudja, hogy nem jó packázni! Egyik pillanatról a másikra, újra ugyan ott tartottunk. A kénes füst felszállt és a tárnák sötétje hörgésektől, lihegésektől sikolyoktól lett terhes. Újra eljött a hősök ideje, de vajon ők merre járnak?

Az Üdvözlet a Mélyben folytatásában négy kevésbé hősies figura – a dalnok, a hercegnő, a nindzsa és a nekromanta – indul, hogy hangzatos nagyzolással kísérve kipucolja a tárnákat. Aki nem ismerné, ez egy sorskísértő játék, ahol a játékosok vagy körről-körre megnehezítik a saját dolgukat (még több szörnyet a kazamatába küldve, vagy a hőst megfosztva egy értékes felszereléstől) vagy meg kell hunyászkodniuk, és passzolva kiszállnak a fordulóból. Miután mindenki kipasszolt, az utolsó bennmaradó játékos harcolhatja végig a szörnyek pakliját. Ha győz, örvend, mert még egy ilyen siker és megnyerte a játékot, ha veszít, akkor kicsit szomorú, mert két vereség után kiesik.

Az Üdvözlet újra a Mélyben önmagában is játszható, vagy vegyíthető is az első résszel. Az új szörnyek és új hősök mellett még különleges esemény kártyák is bővítik a szörny paklit, még nagyobb változatosságot hozva a játékba. Ha tetszett az első rész, ne hagyd ki a másodikat se, de ha kimaradt, hát, akkor nyugodtan kezdheted bármelyikkel. Mindenesetre ne feledd:

Ki itt belépsz…

 

STRATÉGIAI TÁRSASJÁTÉKOK

 


 

Downforce

 

Játékosszám

2-6

Játékidő

30 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

2018. szeptember 26.

Ár

9 990 Ft

A Restoration Gamesnek hála Wolfgang Kramer klasszikus versenyjátéka visszatért - egy masszív alapanyagú, kimondottan jól kinéző, bár mégis szerethetően „retro” formában. És bár alapvetően igyekszünk türtőztetni magunkat a cikkek írásakor, de most ki kell mondanunk: ez az egyik legizgalmasabb, legváltozatosabb versenyjáték, amivel valaha találkoztunk.

A játékban meglepően alacsony a véletlenfaktor. Mielőtt még bármi más történne, szét kell osztani az összes olyan kártyát, amikkel a játékosok a kocsikat fogják irányítani. Minden kártya kijátszásával több autót is mozgatni kell - van, hogy konkrétan mind a hatot, ami a pályán van. Így a kezedben lévő kártyák alapján már igen jó elképzelésed lehet arról, hogy vajon melyik kocsit tudnád majd a legjobban támogatni, melyiket a legkevésbé.

A játék két nagy fázisra osztható fel:

Az elsőben a kártyák segítségével kell licitálni a kocsikra. Minden játékosnak lesz minimum egy versenyzője, de ha ez már adott, akkor egy játékos akár több versenyautót is megvehet magának. Minden pilótához véletlenszerűen kerül egy vezetési stílus is; egy olyan extra tulajdonság, amitől az adott autó mozgása egyedivé, különlegesebbé válik. A célod tehát a kártyáidhoz minél inkább illő kocsi és pilóta megszerzése, természetesen a lehető legolcsóbban.

A kártyák visszavétele után indul a második nagy fázis: maga a verseny!

Itt sorban követik egymást a játékosok, és mindenki egy-egy kártyát játszik ki a kezéből. A kártyát fentről lefelé haladva kell végrehajtanod, minden kocsival lelépve a megfelelő mennyiséget, és a következő játékos jön. A mozgás nagyon egyszerű, maximum annyi mezőt lépsz, ahányat előír neked a kártya, de ha előtted egy figura van, és a helyzeted miatt ki sem tudod kerülni, akkor köteles vagy megállni. Ez egy nagyon ügyes taktikai lépés, mert ezzel a beszorító helyeken könnyen elhasználhatsz olyan kártyákat is a kezedből, amivel esetleg túl erősen támogatnád valamelyik riválisodat.

A másik zseniális dolog a fogadás!

A pálya negyedénél, felénél, és háromnegyedénél, fogadhatsz a befutóra - aki persze nem kell, hogy a saját pilótád legyen. Mind a három fogadás külön értékkel bír a játék végén, így ha háromszor fogadtál ugyan arra, és az valóban dobogósként ér célba, háromszor kapod meg a fogadásért járó jutalmat. Így simán lehet, hogy bár a te kártyáid nem a legjobbak, de annyit bele tudsz szólni a játék menetébe, hogy egy nem várt játékost hozz fel dobogós helyre - akire talán csak te fogadtál!

A játék végén plusz pontot kapsz a saját versenyzőid helyezései alapján is, de mínusz pontként le kell vonni a saját autóid vételárát. A legtöbb pont megszerzője nyeri a játékot!

Ha te is szereted a Forma1 hangulatát, ha egy igazán ravasz taktikai játékot keresel, vagy ha egyszerűen csak egy olyan versengésre fáj a fogad, ahol az utolsó pillanatban is bármi megtörténhet, a Downforce minden kétséget kizáróan a te játékod lesz!

 


Hunok

 

Játékosszám

2-4

Játékidő

45 perc

Kor

14+

Várható beérkezés

2018. november

Ár

9 990 Ft

Attila a hunok vezére halott, így a különböző törzsek vezetői összegyűlnek, hogy vagyonukat, táltosaikat és portyázó seregeiket fitogtatva eldöntsék, ki legyen az új uralkodó. Ha nem sikerül minél előbb dűlőre jutni, akkor akár össze is omolhat a hun birodalom!

A Hunok egy családbarát kocka-draftoló, erőforrás menedzselő, tablóépítő játék, ahol – mint ahogy a valóéletben is – a legtöbb pontot gyűjtő játékos fog diadalmaskodni. 

Fordulóról-fordulóra a játék a következőképpen zajlik:

Miután dobtatok az öt különböző színű kockával körsorrendben választani kell egyet közülük. Amikor elveszel egy kockát, döntened kell: vagy annyi kártyát húzol fel a kockának megfelelő színű kártyák közül, amekkora a dobott érték (a felhúzott kártyák közül azonban csak egyet tarthatsz meg, a többit eldobod), vagy a kocka színével és értékével megegyező mennyiségű zsákmányt veszel magadhoz.

A különböző típusú kártyák mind máshogy fejtik ki a hatásukat. Vannak, amik a játék végén pontot érnek, vannak átok kártyák, amivel kedves játékostársaid dolgát nehezítheted meg, vannak olyanok, amikkel a portyáid hatását erősítheted meg, és vannak olyanok, amik számos, egymással jól kombinálható különleges képességekkel ruháznak fel. A célod, hogy megtaláld a megfelelő egyensúlyt a pontok gyűjtése, és a ravasz kombinációs lehetőségek között – mindezt mindössze fél-háromnegyed órás játékmenet alatt.

Az illusztrációk a játékban szemet gyönyörködtetők és kellemesen tematikusak. A hun mondavilág minden klasszikus eleme megtalálható szarvas szobortól a háttérben lángoló faluig. (Külön említést érdemel, ahogy az Ildikó nevű kártyán a karakter keveri a mérget)

Ha szeretnétek játszani valami komolyabbat, de nem szeretnétek leülni egy többórás táblás stratégiai játék mellé – és persze ha nem zavar titeket a konfrontáció - a Hunok egy kiváló választás!


Kwatro

 

Játékosszám

2-4

Játékidő

30 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

2018. szeptember 27.

Ár

1 990 Ft

A nem társasjátékozók számára talán meglepő lehet a látványt, amikor egy icipici dobozból kipakolva a játék elfoglalja a legnagyobb asztalt. Ilyen a Bandido, a Kronia, ilyenek a Tiny Epic sorozat darabjai, és ilyen játék lesz a jottányi Kwatro is!

Alig nagyobb, mint egy gyufásskatulya, és sokkal okosabb, mint számos nagyobb testvére. A Kwatro egy kifejezetten izgalmas agytorna lesz!

A pakli kártyáin a különböző színek (kék, zöld, piros sárga), mintázatok (háromszög, négyzet, kör, kereszt) és értékek (1-4) kombinációja látható. (Illetve van még két joker lap is). Egy kártya véletlenszerű felcsapása után minden játékos 4-4 lapot kap, és már kezdődhet is a játék.

A körödben két dolog közül választhatsz: vagy eldobhatsz akárhány lapot, majd négyre visszahúzhatod a kezed (az eldobott lapok a pakli aljára kerülnek), vagy lerakhatsz 1-4 kártyát oldalszomszédosan, folytatva egy már lent lévő kártya sorát.

Az érintkező kártyákat viszont természetesen nem lehetnek akármilyenek: az egy sorban, vagy oszlopban álló legfeljebb négy lapnak vagy pontosan nulla, vagy pontosan egy, vagy pontosan két paraméterében meg kell egyeznie (pl, csak kék, kettes értékű, ám de különböző mintázatú kártyák egymás mellett).

A kijátszott kártyák önmagukban is az értéküknek megfelelő mennyiségű pontot érnek, de azon sorok kártyáinak az értékét is megkapja a játékos, amikkel érintkeznek a lapok, amit ráadásul annyiszor kell duplázni, ahányszor sikerült befejezni a négy lapos sorozatokat.

Harmatcsepp árával és izgalmas játékmenetével minden absztrakt stratégiát kedvelő játékos társasjátékgyűjteményének (apró, rejtett) éke lesz a Kwatro!

 

PARTY TÁRSASJÁTÉKOK


Fekete történetek

Játékosszám

2+

Játékidő

2-222 perc

Kor

12+

Várható beérkezés

2018. október 1.

Ár

2 990 Ft

A közeljövőben három pakli is érkezni fog ebből a kis hazánkba visszatérő játék-klasszikusból! Először a Fekete Történetek és a Megtörtént esetek kerül a polcokra, majd röviddel utána követi majd a Fekete Történetek 2 is!

A Fekete történetek úgynevezett logi-sztorik. Mindig lesz egy játékmester, a többiek pedig a detektíveket alakítva igyekeznek majd felgöngyölíteni, mi is történt. A játékmester elolvassa a címet, megmutatja a képet, majd felolvassa a nyomozóknak a segédmondatot, amiből ki tudnak indulni. Ezek után a játékosok felváltva eldöntendő kérdéseket tesznek fel, amire a mesélő csak „igennel”, „nemmel”, esetleg „irrelevánssal” vagy „nem tudni”-val válaszolhat.

Az így feltett kérdések segítségével kell rájönniük a valódi történetre, ami a mesélő kezében lévő kártya hátoldalán olvasható.

Egy kártya megfejtése a történet komplexitástól és a játékosoktól függően kb. 5-20 percig tart. A mesék írója – a Megtörtént esetek paklit leszámítva – igyekezett minél bizarrabb és extrémebb helyzeteket kitalálni, így a detektíveknek garantáltan nem lesz könnyű dolguk az esetek megfejtésében!

 


Allűr

 

Játékosszám

3+

Játékidő

30 perc

Kor

10+

Várható beérkezés

2018. október 15.

Ár

4 990 Ft

Egy kvízjáték, ahol te döntöd el, mi a válasz… bár a szlogen gyönyörűen összefoglalja a játékot, ettől függetlenül kicsit azért mélyedjünk jobban bele!

Mindig van egy kérdező, és mindig van egy válaszoló. Miután megfordult a homokóra a kérdező gyorsan húz egy kártyát, amiről véletlenszerűen választ egy kérdést, erre kell a válaszolónak válaszolnia – tulajdonképpen bármit; és máris jöhet az új kérdés. Ha bárki úgy érzi, hogy a válasz nem volt éppen megfelelő (bár a kérdéskártyákon amúgy nincs válasz feltüntetve) akkor kihívhatja a játékost. Hogy ezt jelezze félre kell raknia a válasz kártyát. A megfelelt, ám ki nem hívott kártyákat a válaszadó gyűjti. A homokóra lepergése után mennek végbe a kihívások, ahol egy-egy gyors vitával lehet egyrészről új választ megadni, másrészről a válaszadó felelete ellen érvelni. Minden ilyen vita után a játékosok szavazással döntenek, hogy kinek legyen igaza. Aki nyer, viszi a kártyát. Majd mind a kérdező, mind a válaszadó szerepe továbbvándorol.

A játék addig tart, amíg mindenki volt már felelet adó, és az nyer aki, a legtöbb kártyát szerezte meg.

Az allűr lényege abban rejlik, hogy gyönyörűen keveri a műveltségi játékok elvárásait a tárgyaló- és szerepjátékok karakán stílusával. Teljesen benne van a pakliban, hogy úgy nyerj meg egy játékot kellő leleményességgel, humorral, és magabiztossággal, hogy egy kérdésre sem tudtad az igazi választ!

A játék könnyed stílusával, beszélgetős jellegével igen hamar lesz családok, baráti társaságok közkedvelt partikelléke. Tipikusan az a fajta, ami akár egy teázóban is elő tud kerülni, vagy utazáskor a vonaton - vagy tulajdonképpen bárhol, ahol csak szeretnétek.

 


WTF?

 

Játékosszám

3+

Játékidő

30 perc

Kor

18+

Várható beérkezés

2018. október 15.

Ár

4 990 Ft

A WTF gyakorlatilag az Allűr 18 karikás, kifejezetten piszkosabb fantáziát igénylő verziója, amire nagyon igaz az elcsépelt mondat: „Rossz az aki rosszra gondol - hülye, aki nem!”

Mi is az az eprezés? Mit tekerhetsz biciklin kívül? Mit rángattál meg utoljára?

Csupa fontos kérdés, amiről senki sem meri bevallani, hogy igazán kíváncsi rá!

A WTF kifejezetten a szabadabb szájú felnőtt vásárlóknak hozhat majd vidáman illetlen perceket. Tudj meg olyanokat a barátaidról, amit soha nem akartál megtudni!

 

GYEREK TÁRSASJÁTÉKOK

 


Fánkfaló Fenevadak

 

Játékosszám

2-6

Játékidő

10 perc

Kor

6+

Várható beérkezés

2018. október 10.

Ár

3 990 Ft

A gyorsasági és megfigyelés alapú csapkodós-kapkodós játékok többek között apu és anyu rommá verése miatt mindig közkedveltek a fiatalok körében, ezért nem véletlen, hogy nem kevés ilyen játék jelenik meg minden évben. Néha a játékmenet és/vagy a megjelenés önmagában is annyi extrát nyújt, hogy ezek a fajta játékok is ki tudjanak emelkedni… Így van ez a Fánkfaló Fenevadakkal is!

A Boldog Lazac mellett ez lesz idén a másik polcokra kerülő „figurába” csomagolt társasjáték. Bár a csomag megjelenése már önmagában is öröm a szemnek, a kártyákon megjelenő flúgos szörnyecskék egyszerűen magukkal ragadók, és bizony fogjuk is őket rendesen nézegetni, mert igen fontos információkat tartalmaznak! Minden szörnynek van „valamennyi” (0-5) szeme, keze és lába. Először ezen szörnykártyák közül kell felfordítani 10-et, majd az egyik játékos dob a kockákkal - egyikkel a mennyiséget, a másikkal a testrészt meghatározva. Ezután mindenki elkezdi keresni a dobott paramétereknek megfelelő szörnyet, vagy éppen lecsap az asztal közepén álló jelölőre, amivel azt jelzi, hogy nincs az asztalon megfelelő szörny. Ha találsz megfelelőt, a kártyáját magadhoz veheted… és itt jön a legnagyobb csavar!

A játékot nem az fogja megnyerni, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte. A szörnykártyák jobb alsó sarkában fánkok találhatók, a történet szerint ugyanis a szörny elkapásával ennyi fánkot mentünk meg a bekebelezéstől. Egy kártyán 1-3 fánk lehet, a játék győztese tehát az, aki a legtöbb fánkot menti meg!

Ha egy könnyen tanulható játékot keresel, ami nagyon jól fejleszti a gyerekek megfigyelő készségét, és ráadásul az 1-től 5-ig számolásban is segít neki, a Fánkfaló Fenevadak a legcukibb – és legélvezetesebb – választás, amit csak el tudunk képzelni.

 


Rhino Hero és Rhino Hero: Állati csete-paté

 

Játékosszám

2-5 | 2-4

Játékidő

5-15 perc | 10-20 perc

Kor

5+

Várható beérkezés

Beérkezett!

Ár

3 290 Ft | 9 990 Ft

Oké…kicsit csaltunk a cikk írása közben, hiszen ezek a társasjátékok már megérkeztek. De pár szót igazán megérdemelnek ezek a csodaszép kártyafelhőkarcoló építő játékok!

A Rhino Heroban az lesz a nyertes, aki elsőként tud megszabadulni a kezében tartott tető kártyáktól. A körödben mindig a következőt csinálod: felrakod az új fal elemeket oda, ahol az előző tetőkártya mutatja, majd kijátszol a tetejére egy tetőkártyát a kezedből.

Vannak tetőkártyák, amin különböző extra dolgok is vannak, mint pl. a következő játékosnak húznia kell egy lapot, vagy te rakhatsz még egy tetőt, vagy akár az, hogy a kis fa figurát, a hős rinocéroszt felteheted a következő emeletre.

A játékot az nyeri, akinek elfogynak a kártyái – vagy akinél a legkevesebb kártya van, amikor a torony összedől.

Végtelenül egyszerű és szerethető gyerekjáték, amely során a szülők nemcsak hogy nem unatkoznak, de még kifejezetten élvezhetnek is… kell ennél több?

Hát már hogyne kellene!

A Rhino Hero Csete-paté! Építsd fel a legőrültebb tornyokat, és küzdj meg a legnagyobb hősökkel! Kapd el a tolvaj majmokat, és…

huh… mély levegő…

Szóval míg az eredeti Rhino Hero egyszerűbb szabályaival, és egyszerűbb építhetőségével már a legkisebbeknek is remek szórakozást nyújt, addig nagy testvére már egy sokkal látványosabb és változatosabb épületegyüttes megalkotását teszi lehetővé.

Itt minden játékos saját szuperhőst irányít, akivel mozoghat egyre csak fölfelé! Vagyis…ha két hős egy emeletre kerül megvívnak egymással: mindketten dobnak egy-egy dobókockával, a nagyobbat dobó nyer és marad, a kisebbet dobó viszonyt kénytelen eggyel lejjebb kerülni. Egyes emeletre ráadásul tolvaj pókmajmokat is fel kell akasztani, amiknek a felrakása érezhetően nem lesz kis feladat!

A játék akkor ér véget, mikor a torony felborul, és alapvetően az nyer, aki akkor a legmagasabban tartózkodott, viszont ha pont ő volt aki felborította a tornyot, akkor mindenki más nyer!

Ha úgy érzed elég stabil a kezed, és készen állsz a harcra, mutasd meg mit tudsz a Rhino Hero Állati Csetepatéban!

 


Szendergő Hercegnők

 

Játékosszám

2-5

Játékidő

20 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

2018. szeptember 27.

Ár

3 990 Ft

Ahhoz, hogy sikeres játékfejlesztő lehetsz két irányba tudsz elindulni:

Egyrészről próbálkozhatsz a konzervatív útvonallal, vagyis hogy kipróbálsz egy csomó játékot, teszteken veszel részt, tapasztalsz, ne adj isten kidobsz egy csomó mindent mire egy olyan koncepcióhoz érkezel, amit büszkén tárhatsz a nyilvánosság elé…

...vagy legyél egy hat éves kislány, aki mindezekre fittyet hányva egyik este gondolt egyet, és reggelre kifejleszt egy játékot a hugicájának, amit azóta már számlálhatatlan millió példányban adtak el szerte a világon!

Ha az utóbbi útvonalat választanád, de már elmúltál hat éves, akkor a rossz hír, hogy erről lecsúsztál. Viszont ezt a különleges játékot nemsokára te is kipróbálhatod, mert végre a hazai polcokra is megérkezik a Szendergő Hercegnők!

Ennek a játéknak a története nagyon egyszerű. A királyságot egy rettenetes átok érte, és minden hercegnő mágikus álomba zuhant: a játékosok feladata, hogy hercegeket lóra ültetve indítsanak útjukra, hogy azok szerelmes csókjaikkal felébresszék szerelmüket és boldogan éljenek, amíg… AMÍG A SZOMSZÉD VÁRBÓL EGY LOVAG RÁJUK NEM TÖR, HOGY ELRABOLJA A CSAJSZIT, VAGY AMÍG MEG NEM MÉRGEZIK, HOGY EGYSZERŰEN VISSZAALUDJON, VAGY AMÍG A SÁRKÁNYOK EL NEM KERGETIK A LOVAGOKAT… VAGY…. VAGY… VAGY… (Említettem, hogy hat éves kislány írta a játékot?)

Kifejezetten kitolós, és az összeadás gyakorlása miatt kisgyerekek számára fejlesztő hatással is bíró kis zsebjáték, ami őrült dizájnjával és pörgős-változatos játékmenetével nem véletlenül lett már több millió gyerek kedvence!

Próbáld ki te is!

 

KIEGÉSZÍTŐK

 


Nottingham Bírája: Vidám fiúk

 

Játékosszám

3-6

Játékidő

60 perc

Kor

10+

Várható beérkezés

2018. november

Ár

6 990 Ft

2017 novemberében megérkezett az alapjáték, és tavaszra már gyakorlatilag alig maradt pár darab. Nem is csoda, hogy alig várjuk, hogy újra megérkezzen, és vele egy időben a polcokra kerülhessen a kiegészítője is - a Vidám Fiúk!

Ennek segítségével öt modullal bővül a játék, különös figyelmet szentelve arra, hogy még jobban megérje szemérmetlenül hazudni, vesztegetni, félrevezetni! Mik ezek a modulok?

Először is plusz egy fővel nő a lehetséges játékosok száma, és ehhez egy alternatív bíra megoldást is javasol a játék: ahhoz, hogy ne nyúljon el túlságosan, egyszerűen egy bíró helyett, két törvényszolga vizsgálja meg a játékosokat, akár egyetértésben, de akár külön-külön alkudozva.

Különleges rendelések és fekete piac: a hangsúly mindkét modulban azon van, hogy a csempészáruk bejuttatásával extra pénzhez, vagy extra játékvégi pontokhoz jussanak a játékosok. Ez egyúttal nagyon erős motiváció arra, hogy ne az őszinte beszéd stratégiáját kövessék a játékosok…

Törvények: A bíró játékos körönként újabb és újabb, rövid életű regulákat vezethet be, melyeknek köszönhetően pár körig illegális áru lesz a kenyér, vagy esetleg lebukás esetén a bírót áruval is ki lehessen fizetni büntetés helyett.

És végül, de közel sem utolsó sorban, a névadó Vidám Fiúk! Csempészd be Nottinghambe Robin Hood-ot és fuszeklis bandáját, hogy csibészségükkel hálálják meg segítségedet!

Nagy kockázatra és a vele járó hatalmas lehetőségekre vársz? Ez a beszéd! Csempészd be a polcodra a Vidám fiúkat is a Nottingham Bírája mellé!

 


Flamme Rouge: Peloton

 

Játékosszám

1-12

Játékidő

30-60 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

BEÉRKEZETT

Ár

7 490 Ft

Kértétek, hát megérkezett!

Sokak új kedvence, a kerékpáros versenyek hőskorát idéző Flamme Rouge új pályaelemekkel és szabályokkal bővül, ráadásul most már 6 csapattal a pályán!

Véget értek a kényelmes országutak. A pálya most szűk hegyi szerpentineken vezet át! Olyan szakaszokon, ahol egyszerűen nem fértek el annyian az úton! Néhol ráadásul hepehupás földutakra is ki kell gördülnöd, és csak ritkán tértek vissza az autópályákra, ahol tényleg nincs akadály!

A 2018-as magyar Mensa társasjátékverseny családi kategóriájának nyertese a kiegészítővel új szabályokkal és új taktikai lehetőségekkel vár! Hajts rá te is!

 


Downforce: Danger Circuit

 

Játékosszám

2-6

Játékidő

30 perc

Kor

8+

Várható beérkezés

2018. november

Ár

3 990 Ft

Még csak most jelentettük be az alapjátékot és máris lerántjuk a leplet a kiegészítőjéről is!

A Danger Circuit két új pályája őrült kanyarjaival, hurkaival és idegőrlő úthibáival - valamint a hat új vezetési stílus kártyával garantálja, hogy a lehetőségek végtelen száma miatt egyszerűen ne lehessen megunni a Downforce versenyét!

Nyomd hát padlóig a gázt, és vedd be először te a kanyart a legveszélyesebb pályákon!

 

 

ÉS MÉG NINCS VÉGE...

 


Egy marha nagy szörny a városban!

Magyar játékba magyar szörnyet - hamarosan új szörny érkezik Tokióba és New Yorkba! A magyar szürke a Tokió királya és a New York királya társasjátékkal is használható, az alap szörnyekkel megegyező módon.

 


Nottingham bírája még élethűbb!

Ahogyan egy tavalyi bejegyzésünkben említettük, egy bíró figurával is lehetőséget adunk majd a Nottingham bírája társasjáték színesítésére. A figurák beérkezése a Nottingham bírája társasjátékkal együtt várható.
 

Már bejelentett társasjátékaink várható érkezése

A Mars Terraformálása - Távoli gyarmatok: 2018. november

A Tiltott Fellegek: 2018. október vége

A tízévente virágba boruló cseresznyefa legendája: 2018. szeptember 26.

Boldog lazac: 2018. október 10.

Gaia projekt: 2018. október vége - november eleje

Kaméleon: 2018. szeptember 27.

Remény hadművelet: 2018. október 4. 

Rókanyomon: 2018. október 1.

Tiny Epic: Távoli Galaxisok, Kalandok birodalma, Zombi vérfürdő: 2018. szeptember 27.