A Kraken haragja társasjáték
Cikkszám: | HUFTKRS |
Webáruházunk készletén: | Raktáron |
RÉSZLETES TERMÉKISMERTETŐ
Készen álltok életetek kalandjára?
Ebben a játékban mind egy-egy titkos szerepet töltötök be (matróz, kalóz vagy szektavezér), és minden rendelkezésetekre álló eszközt bevettek, hogy a hajó a szerepeteknek megfelelő helyszínen kössön ki.
A hajó fordulónként egy mezőnyit halad a három lehetséges irány valamelyike felé - de melyik lesz az?
Felváltva öltitek magatokra a kapitány, hadnagy vagy navigátor beosztást. Ezek mindegyike befolyásolhatja a hajó haladási irányát. A játék során kabinkutatásokat fogtok indítványozni, könyörtelen lázadásokat robbantotok ki, igyekeztek elhallgattatni a fenyegető ellenfeleket, sőt áldozatot is hozhattok az ősi krakenistenségnek.
A játék négy fázisból áll:
- Navigációs csapat kinevezése - mivel a kapitány képtelen egyedül navigálni a hajót így a legénysége 2 tagjára is szüksége van. Ő nevezi ki őket.
- Hűségpróba - A legénységnek nem kell szükségszerűen elfogadnia a kapitány döntését, ha ez történik, akkor az fegyveres lázadást indítványozhat!
- A navigáció - A kapitány, hadnagy és a navigátor egy csapatkánt irányítják a hajót.
- Szolgálaton kívül helyezés - Navigáció után egyes játékosoknak pihenniük kell, és kapnak egy Szolgálaton kívül jelölőt.
A játék vége:
A fordulók addig ismétlődnek, míg valamelyik győzelmi feltétel nem teljesül:
- A matrózok akkor nyernek, ha a hajó a Kékvíz-öbölben köt ki a térkép keleti oldalán.
- A kalózok csapata akkor nyer, ha a hajó a Bíbor-barlangnál köt ki a térkép nyugati oldalán.
- A szektavezér és a követők akkor nyernek, ha a hajó eléri az óriás krakent a térkép északi oldalán, vagy ha a szektavezért feláldozzák a krakennek valamelyik krakenmezőn.
Legyetek figyelmesek, és olvassatok a sorok között, hogy időben rájöjjetek, kiben lehet megbízni, és kit kell halálra ítélni az utazás során.
Készen állsz egy igazi blöffölős játékra?
Galéria a játékról




A társasjáték tartalma
- 1 kétoldalas térkép
- 1 Az Instabil hajó
- 1 kapitánynapló
- 1 hadnagyjelvény
- 1 navigátor jelvény
- 3 Szolgálaton kívül jelző
- 4 legénységkártya
- 54 fegyver
- 22 karakterkártya
- 11 frakciókártya
- 10 akciójelölő
- 23 navigáció kártya
- 4 korbácsoláskártya
- 5 rituálékártya
- 1 dobópaklikártya
Játszhatom magában is?
?
|
Nem |
Nehézség | Haladó |
Játékosszám | Nagy társaságban (3-99 fő között) |
Játékidő | Szokványos (30-90 perc) |
A legfiatalabb játékos kora | 12éves |
Nyelv | magyar |
Nyelvfüggőség
?
|
Nyelvfüggő |
Csapatfelállás | Vetélkedős |
Játékos | 5-11 fő |
Játékidő | 45-90 perc |
Kor | 12+ év |
Játékszabály
Vélemények
Mi a Reflexshopnál minden általunk forgalmazott terméket egyszerűen imádunk, de kíváncsiak vagyunk arra, hogy neked mennyire tetszett a játék. Írd meg a véleményed! Kösziiiiii!
Játszottál már ezzel a játékkal?
Írd meg véleményed, mondd el, mi tetszett benne a leginkább!
Webáruházunk nem biztosítja azt, hogy fogyasztói értékeléseket kizárólag a terméket használó vagy megvásárló fogyasztók küldhetnek be. További részletek a fogyasztói értékelésekre vonatkozó alapelveinkről itt olvashatóak