E-kereskedelmi asszisztens

FELADATOK | ELVÁRÁSOK | ELŐNYT JELENT, HA... | AMIT KÍNÁLUNK | MUNKAVÉGZÉS HELYE | JELENTKEZÉS


Hiszünk benne, hogy az életünk legértékesebb pillanatai azok, amiket alkotással, aktív kikapcsolódással, a családdal, barátokkal közösen tölthetünk. Ezért célkitűzésünk az, hogy minél több ilyen pillanatot csempésszünk a mindennapi mókuskerékbe. Úgy gondoljuk, hogy mindenkinek létezik megfelelő eszköz, hogy aktívan, értéket teremtve kapcsolódhasson ki – és mindent megteszünk, hogy ezt megtaláljuk!

A Reflexshop Kft. egy több mint 15 éves múltra visszatekintő magyar tulajdonú kereskedelmi vállalkozás, amely a szabadidő minőségi eltöltéséhez kínál termékeket.

Kínálatunkba csak olyan, kategóriájukban kiemelkedő, rengeteg esetben díjnyertes társasjáték, logikai játék és extrém szabadidős eszköz került be, amikben egytől egyig hiszünk, és jó szívvel ajánlunk.

Egy közel 30 fős, folyamatosan bővülő csapat vagyunk, akikkel a Reflexshop márka néhány év alatt a piac egyik legdinamikusabban növekvő és meghatározó szereplőjévé vált (szerepeltünk már többek között a Forbes hasábjain, Az első millióm története című műsorban, nyertünk Év honlapja, Marketing Gyémánt díjat).

Ha te is azonosulsz filozófiánkkal, és szeretnél csapatunk részévé válni, akkor jelentkezz az alábbi pozícióra.

Feladatok


Az e-kereskedelmi asszisztens kollégánk a debreceni átvételi pont szíve és lelke, illetve a rettenthetetlen erő, aki mindent megtesz azért, hogy a rendelések pontosan és időben a gazdájukhoz érkezzenek.
 
Akkor fogod jól érezni magad ebben a pozícióban, ha proaktívan és önállóan tudsz dolgozni és nem zökkent ki, ha párhuzamosan több feladatra kell koncentrálnod. Emellett fontos, hogy precíz legyél.
 
A feladatok kezdetben így fognak összeállni:

  • rendelések útjának proaktív követése, szükség esetén közbeavatkozás a legjobb ügyfélélmény érdekében,
  • személyes átvételes megrendelések kezelése (vásárlók kiértesítése, számlázás, termékek átadása),
  • ügyfélszolgálati telefonok és emailek kezelése (elsősorban a negyedik negyedévben, ez a főszezonunk),
  • debreceni készlet kezelésében való segítség, áruátvétel, összekészítés, készlet megfelelő szinten tartása,
  • egyéb általános adminisztratív feladatok (pl. statisztikák/riportok készítése).

Elvárások


  • kitűnő kommunikációs készség szóban és írásban,
  • jó problémamegoldó készség, proaktív hozzáállás, önálló munkavégzés,
  • precíz, hatékony és eredményorientált munkavégzés,
  • minimum középfokú végzettség,
  • magabiztos, haladó felhasználói szintű Office ismeretek (Excel, Word),
  • tanulni, fejlődni akaró személyiség.

Előnyt jelent, ha...


  • ... van hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod,
  • ... társalgási szinten beszélsz angolul,
  • ... felhasználói szinten ismered a Shoprentert,
  • ... dolgoztál már SAP Business One-ban (vagy más ERP rendszerben).

Ezt kínáljuk Neked


Cégfilozófiánk alapján fontos számunkra a minőség és a precizitás, így kollégáink értékként tekintenek a befektetett munkájukra és büszkék rá, hogy aktívan részt vesznek cégünk fejlesztésében. Cserébe hosszútávon is biztos, bejelentett munkát, folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget és családias hangulatú cégkultúrát ajánlunk.

  • innovatív és támogató cégvezetés,
  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • kihívásokkal teli, változatos munkakör,
  • hosszútávú karrier egy stabil cégnél.

Munkavégzés helye


4028, Debrecen, Sámsoni út 16/a

Image description

Jelentkezés


Jelentkezésedet önéletrajzzal, nettó bérigényed megjelölésével várjuk a karrier@reflexshop.hu email címre. Sok sikert kívánunk!