Barion Pixel

A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

A Reflexshop sztori

Társasjátékok, logikai játékok, szabadidős termékek, zsonglőr termékek, és még sorolhatnánk. Sokféle termék, széles választék, de egy közös mindegyikben: céljuk, hogy szabadidőnk eltöltésére minőségi alternatívát kínáljanak. Ez a Reflexshop filozófiája. Küldetésünk, hogy olyan lehetőségeket nyújtsunk vásárlóink számára, amikkel kiszakadva a mindennapokból, aktívan és kreatívan töltődhetnek fel, és úgy tölthetnek időt a családjukkal, hogy örökre emlékezetes pillanatokat szerezhetnek és egy kicsit örök gyerekek is maradhatnak.

Honnan is indultunk? Miből született az ötlet? Az alábbiakban szeretnénk bevezetni téged a múltunkba, hogy részese lehess annak, amit mi csak így hívunk: #szenvedélyemamunkám

„Az egyetemi éveim alatt alapított cég, ami hobbimból indult, de sohasem hobbivállalkozásként tekintettem rá. Hiszek a kitartásban, a folyamatos fejlesztésben, az örök tanulásban és hogy alázattal vegyük a kihívásokat és sikereket. Szeretek olvasni és azt vallom, hogy ha egy vezető nem fejlődik, akkor a vállalkozása sem tud. Kiskorú gyerekeimről veszek példát, akik kíváncsiak, szeretnek új dolgokat felfedezni, mernek álmodni, nem félnek hibázni és nem fogadják el NEM-et válaszként :) Kedvenc idézetem George Bernard Shawtól származik: Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem azért öregszünk meg, mert elfelejtünk játszani.

Ádám Attila, tulajdonos és ügyvezető

 

Attila vállalkozói pályafutása az egyetemi évei alatt indult. Pontosabban az egyetem 1. féléve után, amikor 2002-ben egy barátjával úgy döntöttek, kimennek egy amerikai gyerektáborba dolgozni (camp counselor-ként gyerekekre vigyáztak). Itt találkozott először a csapágyas yo-yo-val, amibe egyből „szerelmes” lett.

Eldöntötte, hogy ha visszajön Magyarországra a nyár után, akkor az egyetem mellett ezzel fog foglalkozni. Részben terápiaként szolgált, részben így próbálta a tanultakat átültetni a gyakorlatba, illetve az egyetemen eltöltött idejét egy hasznos tevékenységgel is kiegészíteni. Abszolút nem volt rá igény. A csapágyas yo-yo akkoriban nem volt ismert Magyarországon és nem volt rá semmilyen kereslet, ezért keményen meg kellett dolgoznia, hogy megteremtse azt. 

Az első yo-yo, amivel Attila Amerikában találkozott

Az első szállítmány 144 db Spintastics Tigershark yo-yo volt

 

Sokan csak hobbinak gondolták, de neki volt egy célja: „yo-yo-s törzset” fog létrehozni itthon. A „törzs” létrehozásához egyfajta közösségépítésbe kezdett – ami a mai napig is tart -, először a barátait vonta be, majd Debrecenben megszervezték az 1. yo-yo sulit (akkoriban „jamboree-nak”, magyarul „dzsemborinak” hívták ezeket). Összejöttek délutánonként és trükköket tanultak egymástól, így edukálta is a vásárlóit.

Az egytermékes cégből - Attila szavaival élve - a természetes fejlődés útján dőlt el, hogy milyen irányba kell bővíteni a palettát ahhoz, hogy sikeres legyen. A 2. partnere, egy olyan német cég volt, akik a legjobb minőségű zsonglőrtermékeket gyártják a világpiacon, így adta magát, hogy zsonglőrtermékekkel is bővítse a választékot. Ezután jöttek a profi frizbik, sportsárkányok, logikai,- és készségfejlesztő játékok, társasjátékok. Kiskereskedelem, nagykereskedelem és webshop.

 

 

Már akkor is fontos volt, és most is az, hogy olyan dolgokat forgalmazzunk, amik a gyermeki boldogságot előhozzák az emberekből. A termékek kiválasztásánál szempont, hogy olyan „wow” hatást váltson ki vásárlóinkból, amire ha ránéznek, azt mondják: „azta ez valami olyan pluszt ad, amit a többi termék nem”!

Ez a „wow” élmény nemcsak a termékekre, hanem az értékesítés megvalósítására is kiterjed, mi csak úgy hívjuk: legendás szolgáltatás. Úgy tudnánk a legjobban megfogalmazni, hogy nemcsak termékeket adunk el, hanem közben egy olyan szolgáltatás részesei is lehetnek vásárlóink (akár személyesen, akár a webáruházunkban vásárolnak), ami élménnyé teszi számukra a nálunk töltött időt. Ez a vásárlói élményteremtés, és a fentebb említett közösségépítő szándék volt az inspirálója a Yo-yo sulinak és a Társasjáték klubnak, amiket szombatonként tartunk budai üzletünkben. Minden eseményünk célja, hogy szakértő kollégáink profi segítségével ízelítőt kapj a kreatív szabadidőeltöltés lehetőségeiről. A profi segítség alatt pedig valóban ezt értjük, hiszen például a Yo-yo suliban Európa-bajnok yo-yostól lesheted el a különböző trükköket, a Társasjáték Klubban pedig igazi „gémer” társas-guruk a játékmestereink.

Bízunk benne, hogy a fenti múltidézéssel és filozófiánk kifejtésével sikerült átadnunk az igazi „Reflexes életérzést” számodra is, és betekintést tudtunk adni, hogy mit is értünk ezalatt: #szenvedélyemamunkám

u.i.: Ha már itt tartunk! Amennyiben neked is szimpatikus a filozófiánk és úgy gondolod, hogy szeretnél részese lennél csapatunknak, akkor nézz szét álláshirdetéseink között, hátha találsz olyan pozíciót, amit szívesen megpályáznál!

Még több cikk a témában

Reflexshop Magazin

Játék a párkapcsolatokban - neked való?

Többet megtudhatsz másokról egy óra játékkal, mint egy év beszélgetés alatt.

- mondta már Platón is, és azóta sok másik gondolkodó.

De nem csak ők, hanem rengeteg kutatás is alátámasztja a közös játék pozitív hatásait, legyen szó társasjátékról, videójátékról vagy bármilyen közös szórakozásról.

ROPOGÓS ÚJDONSÁGOK

Árukereső.hu Árukereső.hu