A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Ügyfélszolgálat:

+36 30 499 0807

H-P: 9:00-17:00

INGYEN SZÁLLÍTÁS 16e FT FELETT!
Itt jársz: » » » »
Ár:
5.590 Ft (4.402 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Sam the villain társasjáték

Horvát utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Eötvös utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Webáruházunk raktárán: Raktáron
Gyártó:
Cikkszám: CY892
Várható szállítás:
Kivéve a fent pontosan meghatározott hónap esetén.
2019. november 20.
Átlagos értékelés: Nem értékelt

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

A Sam, a gazember társasjátékban mindegyik játékos a rendőrség tagja. Feladatuk elkapni a tolvajt és megakadályozni, hogy a tolvaj megszökjön zsákmányával egy ismeretlen/elveszett szigetre! Segítségükre van a kocka is, ami tudatja velük, hogy milyen tárgyakat fog elrabolni a tolvaj. Ha a játékosok keresztbe tudnak tenni mind a 8 rablásának - felhasználva azt a bizonyítékot, amit hátrahagy - , akkor a játékosok le tudják tartóztatni és börtönbe zárni.

Ár:
5.590 Ft (4.402 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Részletek

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

 

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

 

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

 

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

 

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

Életkor 4+
Kategória Fejlesztő játékok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezek is érdekelhetnek