A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A weboldalunkon való tovább böngészéssel elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0
0
INGYENES KISZÁLLÍTÁS 12e Ft FELETT
Itt jársz: > >

Szállítás

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

Ezért kérünk vedd figyelembe a következő magyarázatokat!

 

Segítünk értelmezni a raktárállapotokat, hogy minden kérdőjelet megszüntessünk.

Amikor mindkét készleten azt látod, hogy Raktáron, akkor biztos lehetsz benne, hogy a termék elérhető.
Amennyiben mindkét készleten azt látod, hogy Előrendelhető, akkor a termék beszállítására várnod kell. A beszerzés általában 7-14 munkanapon belül történik.

 

És íme egy kis magyarázat arra az esetre, ha csak az egyik készleten érhető el termék.

Mit jelent az, hogy Webshop készletén: Raktáron?
Amikor azt látod, hogy csak a webshopunkban elérhető a termék, akkor GLS futárszolgálat / GLS csomagpont választása esetén a terméket tudjuk is küldeni.
Személyes átvétel - Budapest szállítási mód választása esetén a termék nem vehető át azonnal szaküzletünkben.

 

Mit jelent az, hogy a Bolt készletén: Raktáron?
Amikor azt látod, hogy csak szaküzletünkben elérhető a termék, akkor Személyes átvétel - Budapest választása esetén a terméket azonnal át is veheted a boltban.
GLS futárszolgálat / GLS csomagpont választása esetén a termék raktárunkba történő beérkezéséig egy kicsit várnod kell, így a kiszállítás nem biztos, hogy már másnap megtörténik.

 

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:


  • GLS futárszolgálat
    Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. Szállítási költség: 890 Ft. 12.000 Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.

  • GLS CsomagPont
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt GLS csomagponton. Szállítási költség: 890 Ft. 12.000 Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás

  • Személyes átvétel budapesti szaküzletünkben
    Reflexshop, 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok) Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
    Esetleges ünnepi nyitva tartásunkért kattints a linkre!

  • Személyes átvétel debreceni irodánkban
    Reflexshop iroda, 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 4/b. első épület, I. em. / 213-as ajtó. Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Amennyiben a termék raktáron van, egy héten belül átvehető lesz a debreceni irodában. A termék érkezéséről telefonon értesítünk. Ha nem várod meg a telefonos egyeztetést nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az irodánkban. Debreceni személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
    Átmenetileg csak készpénzes fizetés lehetséges!

    Fontos!
  • Debreceni címünk egy iroda. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség!

 

 

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

 

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890 Ft.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 12.000 Ft (9.448 Ft + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
(+36-30-499-0807, webshop@reflexshop.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz.

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy helyszínen bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

 

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

 

 

Kiszállítás GLS csomagPontba

Hogyan működik a GLS CSomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra. 

Mikor van nyitva a CSomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.

Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon. 

Hogyan fizethetek a CSomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

 

 

Személyes átvétel a budapesti szaküzletben

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.
A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

 

Címünk: Reflexshop - Budapest
1067 Budapest, Eötvös utca 39.
(Eötvös-Szondi sarok)
Latitude : 47.50875 (47°30′31.507″N)
Longitude : 19.06098 (19°03′39.524″E)

Telefon: +36 1 269 0941
+36 30 529 2432
E-mail: bolt@reflexshop.hu

Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00

Az esetleges ünnepi nyitva tartásokat az Üzletünk menüpontban tudod megtekinteni.

 

 

 

 

Személyes átvétel debreceni irodánkban

 

Debreceni irodánkban csak előzetes rendelés átvételére van lehetőség, telefonos illetve e-mail értesítés után.

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, egy héten belül megérkezik a debreceni irodába. Ahogy megérkezik hozzánk telefonon értesítünk, hogy össze lett készítve megrendelésed és átvehető a termék.
A megrendelt terméket csak ügyfélszolgálatunk visszaigazolása után tudod átvenni az irodában. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

Címünk: Reflexshop Kft. iroda
4034 Debrecen, Vágóhíd utca 4/b. első épület, I. em. / 213-as ajtó

Fontos!
Debreceni címünk egy iroda. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség.

Telefon: +36 30 499 0807
E-mail: office@reflexshop.hu

Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00-ig