A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Ügyfélszolgálat:

+36 30 499 0807

H-P: 9:00-17:00

INGYEN SZÁLLÍTÁS 16e FT FELETT!
Itt jársz: » » »
Ár:
3.490 Ft (2.748 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Herkules Próbái  - III. Trilógia: Zsákmányolás és leleményesség

Horvát utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Eötvös utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Webáruházunk raktárán: Raktáron
Gyártó:
Cikkszám: 00.0337
Várható szállítás:
Kivéve a fent pontosan meghatározott hónap esetén.
2019. november 20.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
A Herkules próbái sorozat harmadik trilógiája, a Zsákmányolás és leleményesség három új izgalmat rejt magában. Az új témák a sztümphaloszi madarak, Minósz bikája, kerüneiai szarvas. A Herkules próbái egy rendkívüli fejtörő, mely izgalmas minta-puzzle formájában tartalmazza a megoldásokat. A nagy, görög mitológiai hős, Herkules utazását eleveníti fel négy trilógiában. Egyik próbától a másikig fokozatosan emelkedő nehézségi szintet rejt magában.
Ár:
3.490 Ft (2.748 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Részletek

Képzeld el és találd ki! Próbáld ki és fedezd fel! Küzdj és nyerj! Oldd meg a rejtélyt!

A Herkules próbái egy rendkívüli fejtörő, mely izgalmas minta-puzzle formájában tartalmazza a megoldásokat. A nagy, görög mitológiai hős, Herkules utazását eleveníti fel négy trilógiában. Egyik próbától a másikig fokozatosan emelkedő nehézségi szintet rejt magában. A rejtélyeket kézzel tervezték és Herkules otthonából származnak.

Minden próba 36 lapkát tartalmaz, melyet a megfelelő sorrendben kell egymás mellé helyezned egy 6x6 négyzet alakú táblát képezve. A megoldás elérése érdekében te vagy a csapatod egy mentális utazásra vállalkozik, amely megkívánja, hogy észrevedd a puzzle alaprajzát, amely logikai és matematikai, geometriai és kriptográfiai elemeket tartalmazhat.

Minden lapka három tippet kínál, hogy segítsen felfedezni egyedülálló megoldását. Valahányszor úgy érzed, hogy elakadtál és segítségre szorulsz, a füzetben felsorolt tippek egyikével haladhatsz tovább a helyes megoldás felé. Végül is a nagy Herkulest is segítették a próbák során. Élvezd ezt az egyedülálló  Herkules-kalandot egyedül vagy a barátaiddal, esetleg a családdal együtt szembesülve a kihívásokkal!

Minden próba munkáját egy ősi mítosz kísér végig, ami tükrözi a megfelelő nehézségi szintet annak megoldásához. Minden próba lapkája tartalmaz egy titkos üzenetet, melyek a helyes sorrendben megerősítésként szolgálnak a megoldás helyességében. A próba titkos üzenete lazán kapcsolódik a történetek moráljához.

 

A harmadik trilógia, Zsákmányolás és leleményesség három témája:

  • sztümphaloszi madarak
  • Minósz bikája
  • kerüneiai szarvas

 

A sztümphaloszi madarak története:

Herkules egyik feladata az volt, hogy megölje a sztümphaloszi húsevő madarakat. Tollaik és karmaik kemény rézből voltak, a tollakat úgy lőtték ki, mint a puskagolyót. Az ellenük vívott harc már-már kilátástalan volt, mert a rájuk támadót kivédhetetlen tollzáporral árasztották el. Herkules végül egy fa tetejéről, egy kereplővel riasztotta fel a madarakat, így amikor elég közel került hozzájuk, akkor nyilaival rájuk támadt és lelőtte őket. A madarak megijedtek, mert a földre irányuló tollzápor hatástalannak bizonyult, így elrepültek és soha nem tértek vissza.

 

Minósz bikájának története:

Herkules újabb próbájában a vad, krétai bikát kellett megszelídítenie, amely Minósz királytól szökött el. Ő volt a csorda legaerősebb bikája, amit Poszeidón küldött Minósznak, hogy áldozza fel tiszteletére, de a király nem akarta feláldozni azt. Helyette egy saját bikáját ajánlotta fel az isten számára, amit Poszeidón észre is vett. Ezért először őrületet küldött Pasziphaéra, aki beleszeretett a bikába, így született Minótaurosz, később megvadította a bikát, ami mindent elpusztított a szigeten. Herkules a földre kényszerítette a bikát és erős fogásában feladta a küzdelmet, akit így hátán elvihetett Mükénébe, majd Eurüsztheusz szabadon engedte további bonyodalmat okozva.

 

A kerüneiai szarvas története:

Majd Artemisz istennő Kerüneiában élő aranyagancsú és rézlábú szarvasát kellett élve elfognia. Eurüsztheusz azt remélte, hogy Artemisz megharagszik Herkulesre. Az ünő roppant óvatos volt és a legapróbb nesztől is eliramodott, ezt tovább nehezítette, hogy rendkívül gyors volt. Herkules egy évig üldözte, mire az Artemiszion-hegyen sikerült elfognia a szarvast. Herkules gazdag áldozatot mutatott be Artemisznek engesztelésül, aki végül megbocsátott neki.

 

A játékhoz minimális angol nyelvtudás szükséges, magyar nyelvű használati útmutatót tartalmaz.

 

6 éves kor felett ajánlott.

 

Rendeld meg most és éld át Herkules próbáit!

 

Életkor 6+
Játékosszám Közös (2 és felette)
Játékidő Hosszú (30-60 perc)
Kategória Logikai

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezek is érdekelhetnek