A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Termékek Menü
0
INGYEN SZÁLLÍTÁS 12e FT FELETT!
Itt jársz: > >

Herkules Próbái  - IV. Trilógia: A felismerés kapujában

Ár:
3.490 Ft (2.748 Ft + ÁFA)
Horvát utcai üzletünkben: Raktáron
Eötvös utcai üzletünkben: Előrendelhető
Webáruházunk raktárán: Raktáron
Szállítási információk
Gyártó:
Cikkszám: 00.0338
Várható szállítás:
Kivéve a fent pontosan meghatározott hónap esetén.
2019. április 25.

A Herkules próbái sorozat negyedik trilógiája, A felismerés kapujában három új izgalmat rejt magában. Az új témák a Hippolüté öve; A heszperiszek almái; és Kerberosz, Hádész kutyája. A Herkules próbái egy rendkívüli fejtörő, mely izgalmas minta-puzzle formájában tartalmazza a megoldásokat. A nagy, görög mitológiai hős, Herkules utazását eleveníti fel négy trilógiában. Egyik próbától a másikig fokozatosan emelkedő nehézségi szintet rejt magában.

Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Részletek

Képzeld el és találd ki! Próbáld ki és fedezd fel! Küzdj és nyerj! Oldd meg a rejtélyt!

A Herkules próbái egy rendkívüli fejtörő, mely izgalmas minta-puzzle formájában tartalmazza a megoldásokat. A nagy, görög mitológiai hős, Herkules utazását eleveníti fel négy trilógiában. Egyik próbától a másikig fokozatosan emelkedő nehézségi szintet rejt magában. A rejtélyeket kézzel tervezték és Herkules otthonából származnak.

Minden próba 36 lapkát tartalmaz, melyet a megfelelő sorrendben kell egymás mellé helyezned egy 6x6 négyzet alakú táblát képezve. A megoldás elérése érdekében te vagy a csapatod egy mentális utazásra vállalkozik, amely megkívánja, hogy észrevedd a puzzle alaprajzát, amely logikai és matematikai, geometriai és kriptográfiai elemeket tartalmazhat.

Minden lapka három tippet kínál, hogy segítsen felfedezni egyedülálló megoldását. Valahányszor úgy érzed, hogy elakadtál és segítségre szorulsz, a füzetben felsorolt tippek egyikével haladhatsz tovább a helyes megoldás felé. Végül is a nagy Herkulest is segítették a próbák során. Élvezd ezt az egyedülálló  Herkules-kalandot egyedül vagy a barátaiddal, esetleg a családdal együtt szembesülve a kihívásokkal!

Minden próba munkáját egy ősi mítosz kísér végig, ami tükrözi a megfelelő nehézségi szintet annak megoldásához. Minden próba lapkája tartalmaz egy titkos üzenetet, melyek a helyes sorrendben megerősítésként szolgálnak a megoldás helyességében. A próba titkos üzenete lazán kapcsolódik a történetek moráljához.

 

A negyedik trilógia három témája:

  • Hippolüté öve
  • A heszperiszek almái
  • Kerberosz, Hádész kutyája

 

Hippolüté öve:

Herkules kilencedik feladata az volt, hogy az amazonok királynője, Hippolüté övét megszerezze Admétének, Eurüsztheusz lányának, melyet Árésztól kaptak a harcos nők, hogy mindig a legkiválóbb viselje azt. Noha Hippolüté önként odaadta volna, Héra azt híresztelte, hogy Herkules Hippolütét akarja elrabolni, ezért az amazonok megtámadták. Mivel Herkules csapdát sejtett, ezért megölte Hippolütét és elvitte az övet Mükénébe.

 

A heszperiszek almái:

Gérüón marháival megvolt a 10 próba, de Eurüsztheusz kettőt nem fogadott el, ezért újabb két próbára volt szükség.
Tizenegyedik feladataként meg kellett szereznie a heszperiszek aranyalmáit, amit Ladón, a százfejű sárkány őrzött. Az aranyalmák nászajándékok voltak Zeusz és Héra számára Gaia-tól. Az aranyalmához vezető utat Néreusztól tudta meg, ahol több állomáson kellett keresztülverekednie magát, míg végül eljutott a célig.

 

Kerberosz, Hádész kutyája:

Az utolsó, tizenkettedik feladataként Hádész háromfejű kutyáját, Kerberoszt kellett Mükénébe elvinnie, amihez meg kellett találnia az Alvilág bejáratát. Ehhez először meg kellett tisztulnia a kentaurgyilkosságok bűnétől. Az Alvilágban sok lélekkel találkozott, néhányuknak segített is, és tehenet is áldozott a lelkek számára. Hádész megengedte, hogy elvigye kedvencét azzal a feltétellel, hogy puszta kézzel küzd meg vele. Herkules ekkor magára vette a nemeai oroszlán sebezhetetlen bőrét, megragadta az őrző két fejének nyakát és addig szorongatta, amíg a harmadik fej is meg nem adta magát. Ezután felvitte Mükénébe, majd vissza az Alvilágba.

 

A játékhoz minimális angol nyelvtudás szükséges, magyar nyelvű használati útmutatót tartalmaz.

 

6 éves kor felett ajánlott.

 

Rendeld meg most és éld át Herkules próbáit!

 

Életkor 6+
Játékosszám Közös (2 és felette)
Játékidő Hosszú (30-60 perc)
Kategória Logikai

Ezek is érdekelhetnek