A túlvilág vándorai társasjáték
Ingyenes kiszállítás
Próbáld ki
BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS
RÉSZLETES TERMÉKISMERTETŐ
Lélekvezető társaiddal számtalan alkalommal hajóztatok már a Túlföldre, de soha nem léphettek a partjaira. Nem, a ti örökkévaló feladatotok, hogy átvigyétek az arra érdemes lelkeket, és aztán azonnal visszatérjetek újabb lelkekért. Sok-sok éven át, örökkön-örökké, amíg az istenek fel nem mentenek titeket a feladat alól. Ha a Limbus folyó partján állva az ember kikukucskál a halotti maszkja résein, akkor épp megláthatja a túlsó partot belengő ragyogást. Odaát, egyetlen hajóútnyira innen terül el az örök boldogság. A földi halandók sokféle néven nevezik ezt a túlvilági helyet, de mi úgy hívjuk: Túlföld.
A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.
Keverjétek meg a 12 lélekkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A lelkek zöld, piros vagy kék színűek lehetnek. Majd keverjétek meg a 12 démonkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A zsonglőrt tartsátok külön.
Keverjétek meg a csapatpaklit, és osszatok belőle minden játékosnak egy-egy kártyát. Ezeket a szerepköröket tartsátok titokban egymás előtt - ez a kártya határozza meg a játékban betöltött szerepeteket: Osszatok minden játékosnak egy kártyát a lélekpakliból és a démonpakliból - ezeket tartsátok titokban egymás előtt. A mesterérme birtokosának lenni igen nagy felelősség, hiszen az a játékos, akinél az érme van, befolyásosabb a többieknél. Minden körben ő ültet elsőként vándort egy hajóba, döntetlen esetén pedig az övé az utolsó szó. De az érme körről-körre gazdát cserél.
A túlvilág vándorai társasjáték három körből és mindegyik kör három fázisból áll. A játékosok minden körben beültetnek egy vándort valamelyik játékban lévő hajóba. Ezért cserébe megkapják a helyhez tartozó ajándékot és hango(ka)t. A játékosok végrehajtják az ajándékhoz tartozó különleges akciókat. A játékosok a hangjaik segítségével megszavazzák, hogy melyik hajó induljon útnak a Túlföldre. Miután a harmadik hajó is átért a Túlföldre, ideje felfeni a vándorokat és pontozni. Számoljátok össze a lelkeket, a démonokat - a legtöbb pontot szerző csapat nyer. De a játék során alaposan át kell gondolnotok, hogy mikor milyen információt osztotok meg egymással. Hogy kiben bíztok, mikor blöfföltök és mikor hallgattok bölcsen.
Csend kiegészítő:
Ha már ismeritek az alapjátékot, akkor újabb élményekért hozzáadhatjátok a Csend kiegészítő 15 kártyáját. A kártyák váratlan fordulatokat hoznak a játék minden körébe. Előfordulhat, hogy a csendkártyán lévő utasítás ellentmond a játék alapszabályainak. Némelyik csendkártya megtiltja adott játékosoknak, hogy beszéljenek. A csendkártyák csupán egy körig fejtik ki hatásukat. A kör végén, miután a megszavazott hajó átkerült a Túlföldre, dobjátok el a csendkártyát.
Doboz tartalma:
Beszélnek ám az alvilági körökben egy titkos, rövidebb útról. Sötét hangok azt ígérték, hogy ha elég démont csempészel át a Túlföldre, ők átveszik ott a hatalmat. És akkor, szavukat adták, sötét uralkodásuk alatt sokkal gyorsabban beengednek majd a mennyei birodalomba. Mióta lélekvezetőként szolgálsz, soha nem kaptál még ehhez fogható ígéretet. Eltűnődsz hát, hajlanál-e valaha az alkura. Vajon a társaid már el is fogadták?
Játék előkészületek:
Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint.
Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint. A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.
Csapatok:
Három kör, három vándor:
A játék célja:
A túlvilág vándorai egy izgalmas társasjáték, igazán pörgős és a különleges grafikája szinte mindenkit magával ránt.
Akciós termékek | Csak az akciós |
Játszhatom magában is?
?
|
Igen |
Nehézség | Haladó |
Játékosszám | Nagy társaságban (3-99 fő között) |
Játékidő | Szokványos (30-90 perc) |
A legfiatalabb játékos kora | 12éves |
Nyelv | magyar |
Nyelvfüggőség
?
|
Nyelvfüggő |
Csapatfelállás | Vetélkedős |
Játékidő | 45 perc |
Kor | 12+ év |
Videóbemutató, játékszabály
Vélemények
Mi a Reflexshopnál minden általunk forgalmazott terméket egyszerűen imádunk, de kíváncsiak vagyunk arra, hogy neked mennyire tetszett a játék. Írd meg a véleményed! Kösziiiiii!
Játszottál már ezzel a játékkal?
Írd meg véleményed, mondd el, mi tetszett benne a leginkább!
Webáruházunk nem biztosítja azt, hogy fogyasztói értékeléseket kizárólag a terméket használó vagy megvásárló fogyasztók küldhetnek be. További részletek a fogyasztói értékelésekre vonatkozó alapelveinkről itt olvashatóak