Micro Dojo: A sógun nevében társasjáték

5.990 Ft
Menny.:db
Játékos:
Játékidő:
Kor:

Japán legtekintélyesebb vezetője fontos feladatra szemelt ki téged. Pontosabban nemcsak téged, hanem a riválisodat is. Történelemkönyvekbe illő erő és tudáspróba lesz ez! De csak annak a nevét vésik fel a krónikás könyvekbe, aki sikerre vezeti a falut!

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 3 990 Ft.

Webáruházunk készletén: Raktáron
Budapest VI. Raktáron
Budapest II. Raktáron
Debrecen Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás:
Kizárólag készleten lévő termék esetén!
2024. december 13.
Várható szállítási költség: 1.190 Ft
Cikkszám: PGLMDRS
Kívánságlistára teszem
sticky Micro Dojo: A sógun nevében társasjáték
5.990 Ft
Menny.:db
Ingyenes kiszállítás

Ingyenes kiszállítás

25.000 Ft feletti vásárlás esetén Magyarország területére
Próbáld ki

Próbáld ki

Budapesti üzletünkben ki is próbálhatod a játékot
BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS

BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS

Termékeinket biztonságosan megveheted, valós raktárkészlet

RÉSZLETES TERMÉKISMERTETŐ

Repülj vissza az Edo-kori, feudális Japánba! Öltsd magadra az egyik daimjó szerepét, és tegyél eleget a sógun parancsának - teremts jólétet az egyik kis faluban.
 

A Micro Dojo egy izgalmas stratégiai társasjáték, amely akár a zsebedben is elfér! Itt fontos, hogy igazán gyors legyél és a stratégiádat jól használd ki. De ha nincs kivel játszanod akkor sem csüggedj! Az automatakártyák segítségével akár egyedül is játszhatod!
 

Játék előkészületek:

  1. A játéktábla lehelyezése után helyezzetek 1-1 figurát a tábla négy sarkába.
  2. Véletlenszerűen válasszatok ki 5 küldetésjelölőt, helyezd képpel felfelé a küldetéssávra (a pontokkal egy vonalban).
  3. Válasszatok ki random 6 épületet és helyezd őket a tábla mellé.
  4. A játékosok válasszanak 1-1 színt (kék vagy zöld) és vegyék magukhoz a színhez tartozó jelölőket.
  5. A játékot az a játékos kezdi, akinek a neve leginkább hasonlít egy japán feudális hadúréhoz.

Minden kör két lépésből áll. Az első, hogy mozgass egy jelölő nélküli figurát, a második, hogy a mező akcióját végre hajtod.
 

A játék akkor ér véget, ha valamelyik játékos összegyűjt 7 győzelmi pontot vagy a játékosok kiértékelték az utolsó küldetést. Az lesz a győztes, aki a legtöbb győzelmi ponttal rendelkezik.
 

Ha már megszoktátok az alapjátékot, akkor ideje kipróbálni a haladó játszmát (5 normál játszma után ajánlott). Ezzel a figurák alternatív módon mozoghatnak és különleges képességgel rendelkeznek, például a szamuráj átlósan is mozoghat.
 

A Micro Dojo egy különleges kétfős (akár egyedül is játszható) társasjáték, amelyben egy kis Japán falut próbáltok felvirágoztatni. A játék végén a legsikeresebb daimjó kezébe kerül a falu! Te leszel az?

Vidd magaddal bárhová, hiszen a doboz akár a zsebedben is elfér!
 

Doboz tartalma:

1 befolyásjelölő, 2 daimjójelölő, 2 pontjelölő, 4 figura, 12 épületjelölő, 1 játéktábla, 12 segédlet- és automatakártya, 9 küldetésjelölő, 5 haladóküldetés-jelölő, 7 aranyjelölő és 8 ételjelölő.

Játszhatom magában is? ?
Igen
Nehézség Kezdő
Játékosszám Párban (2 fő)
Játékidő Pörgős (15-30 perc)
A legfiatalabb játékos kora 14éves
Nyelv magyar
Nyelvfüggőség ?
Nyelvfüggetlen
Csapatfelállás Vetélkedős
Játékos 1-2 fő
Játékidő 30 perc
Kor 14+ év

Vélemények

Ajajaj, még nem érkezett vélemény ehhez a termékhez!

Mi a Reflexshopnál minden általunk forgalmazott terméket egyszerűen imádunk, de kíváncsiak vagyunk arra, hogy neked mennyire tetszett a játék. Írd meg a véleményed! Kösziiiiii!

Játszottál már ezzel a játékkal?

Írd meg véleményed, mondd el, mi tetszett benne a leginkább!

Webáruházunk nem biztosítja azt, hogy fogyasztói értékeléseket kizárólag a terméket használó vagy megvásárló fogyasztók küldhetnek be. További részletek a fogyasztói értékelésekre vonatkozó alapelveinkről itt olvashatóak