What's Up? Junior társasjáték

3.990 Ft
Menny.:db
Játékos:
Játékidő:
Kor:

A játékosoknak őrült és vicces történeteket kell alkotnia felhasználva a kártyákon szereplő elemeket (kastély, autó, stb.). A játék során a különböző akciókártyák arra kényszerítenek majd, hogy arcjátékkal folytasd a sztorit, hívd ki a társaidat vagy sződd bele magad a történetbe. Miután kiosztottátok a lapokat, egyesével kell majd felfordítanotok és elmondani egy történetet, ami tartalmazza a képen látható dolgot. A történetnek logikusnak kell lennie, de nyugodtan elrugaszkodhatsz a valóságtól! De fordíts figyelmet az akciókártyákra, ugyanis azok sok mindent megváltoztathatnak. Képes leszel befejezni a történetet?

Webáruházunk készletén: Raktáron
Budapest VI. Raktáron
Budapest II. Raktáron
Debrecen Nincs készleten
Átlagos értékelés: Vélemények (1)
Várható szállítás:
Kizárólag készleten lévő termék esetén!
2024. december 13.
Várható szállítási költség: 1.190 Ft
Cikkszám: CY7002
Kívánságlistára teszem
sticky What's Up? Junior társasjáték
3.990 Ft
Menny.:db
Ingyenes kiszállítás

Ingyenes kiszállítás

25.000 Ft feletti vásárlás esetén Magyarország területére
Próbáld ki

Próbáld ki

Budapesti üzletünkben ki is próbálhatod a játékot
BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS

BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS

Termékeinket biztonságosan megveheted, valós raktárkészlet

RÉSZLETES TERMÉKISMERTETŐ

A WHAT'S UP egy izgalmas játék, melyben különös történeteket fogtok kitalálni közösen. A játékot az akciókártyák teszik majd még izgalmasabbá, amik miatt néha mutogatva kell majd folytatnod a sztorit, esetleg párbajra kell majd hívnod egy másik játékost - néha pedig Te magad is felbukkansz majd a történetben!

Előkészületek:

Keverd meg az összes kártyát, majd oszd szét őket egyenlően a játékosok között. Így minden játékosnak saját, képpel lefelé fordított húzópaklija lesz.

Játékszabály:

A legfiatalabb játékos kezd: felfordítja a húzópaklija legfelső kártyáját, majd képpel felfelé az asztal közepére helyezi azt. Ezután egy-három mondattal el kell kezdenie egy történetet úgy, hogy a kártyán látható kép is szerepeljen benne. Ezután a következő játékoson a sor.

Amikor egy játékos sorra kerül, szintén felfordítja a legfelső kártyáját, az asztal közepére teszi képpel felfelé, és folytatja a történetet, melynek logikusan kapcsolódnia kell a korábban elmesélt részletekhez, de egyébként annyira csavaros és furcsa lehet, amilyet csak szeretnétek!

Amint valaki egy akciókártyát fordít, végre kell hajtani a kártya hatását:

"Én" kártya
A kártyát fordító játékosnak valamilyen módon bele kell szőnie a történetbe saját magát.

Fordítókártya
Megfordítja a kör irányát. Ha eddig az óramutató járásának megfelelően játszottatok, akkor most az óramutató járásával ellentétesen következő játékos fog jönni, vagy fordítva.

Kihíváskártya
A kártyát fordító játékosnak ki kell választania egy másik játékost, és ki kell hívnia őt egy "kő-papír-olló" párbajra. A párbaj nyertese elnyeri a középen lévő kártyákat, tehát begyűjtheti azokat. A soron következő játékos pedig egy új történetet kezd, mintha ő lett volna a kezdőjátékos.

Szerzőkártya
Amelyik játékos elsőként csap rá a szerzőkártyára, az lezárja, befejezi a történetet, és elnyeri a középen lévő kártyákat. A soron következő játékos egy új történetet kezd.

Csendkártya
A történetet folytatni kell - viszont ezentúl csak gesztikulálni és mutogatni szabad, egészen addig, ameddig ismét arra a játékosra kerül a sor, aki ezt a kártyát kijátszotta. Ha valaki megszólal, annak büntetésből vissza kell tennie az addig elnyert kártyáit az asztal közepére.

A párbaj során, vagy a szerzőkártya hatására elnyert kártyák jelentik a játékosok pontjait. Ezeket külön kupacban kell gyűjteni, és nem szabad összekeverni a játékosok húzópaklijával!

A játék vége:

Amikor egy játékos szerzőkártyát fordít, azt senki nem nyeri el a többi középen lévő kártyával együtt. Amikor az elsőként a kártyára csapó játékos lezárta a történetet és elveszi a középen lévő kártyákat, a szerzőkártyát mindenki számára jól látható helyre félre kell raknia. Amint a hatodik szerzőkártya hatását is végrehajtottátok, a játéknak vége, és a legtöbb elnyert kártyával rendelkező játékos a győztes.

A doboz tartalma:

  • 45 történetkártya
  • 15 akciókártya
  • 6 szerzőkártya
  • 3 kihíváskártya
  • 2 csendkártya
  • 2 fordítókártya

Ajánlott kor: 6+

Játékosok száma: 2+

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

Nyelv magyar
Kiadás Cayro
Kor 6+ év

Vélemények

5.00
1 vásárlói értékelés alapján
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)

Játszottál már ezzel a játékkal?

Írd meg véleményed, mondd el, mi tetszett benne a leginkább!

Webáruházunk nem biztosítja azt, hogy fogyasztói értékeléseket kizárólag a terméket használó vagy megvásárló fogyasztók küldhetnek be. További részletek a fogyasztói értékelésekre vonatkozó alapelveinkről itt olvashatóak

2020. 03. 08.
A családom minden tagja imád történeteket kitalálni, mesélni. Ezért nálunk gyakran előkerül a társasjáték, és mindig nagyokat szórakozunk.