A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Ügyfélszolgálat:

+36 30 499 0807

H-P: 9:00-17:00

INGYEN SZÁLLÍTÁS 16e FT FELETT!
Itt jársz: » » » »
Ár:
4.690 Ft (3.693 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Max farmer társasjáték

Horvát utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Eötvös utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Webáruházunk raktárán: Raktáron
Gyártó:
Cikkszám: CY882
Várható szállítás:
Kivéve a fent pontosan meghatározott hónap esetén.
2019. november 20.
Átlagos értékelés: Nem értékelt

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

A gyerkőcöknek segítenie kell Max-nek betakarítani a zöldségeket, de figyelem! Ha egy gilisztát találnak, az összegyűjtött termény egészét elvesztik, sőt, azelőtt kell összeszedni a terményt, mielőtt a varjú eléri a kertet és megeszi az összes zöldséget.

Ez egy kooperatív játék, ahol a gyerekeknek együtt kell dolgozniuk. Itt nincs helye versengésnek!

Ár:
4.690 Ft (3.693 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Részletek

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: időben felnevelni a zöldségpalántákat, még mielőtt a varjú megérkezne a veteményesbe, és megenné az összeset.

 

Játékszabály:

A játéktáblán lévő mező 4 különböző parcellára van osztva. Ide kell elhelyezni a zöldségjelölőket, minden típust más-más parcellára, tehát egyikre a salátákat, a másikra a hagymákat, a harmadikra a répákat, a negyedikre pedig a paradicsomokat. A jelölőket képpel lefelé kell letenni a táblára.

Rakjátok Max figuráját a tábla közepén lévő épületre, a varjú figurát pedig az 1-es számú felhőre!

Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára evett zöldséget, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek. Amikor rajtad van a sor, válaszd ki, hogy melyik parcellán melyik növényt szeretnéd megnöveszteni, majd helyezd Max figuráját arra a jelölőre, és dobj a kockával! Ha a dobás eredménye "nap", akkor a kiválasztott növény fejlődésnek indul, tehát megfordíthatod a jelölőt. Ha a dobás eredménye "varjú", akkor a varjú figurát kell a következő, a veteményeshez közelebbi felhőre kell léptetni. Ha a dobás eredménye "kukac", akkor egy egész seregnyi kártevő lepi el az adott parcellát, tehát az ott lévő összes zöldségjelölőt képpel lefelé kell fordítanod, ugyanis újra kellett ültetni őket.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül felnevelni a palántákat (tehát az összes jelölőt sikerült képpel felfelé fordítani), még mielőtt a varjú megérkezne.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 zöldségjelölő (3 paradicsom, 3 hagyma, 3 saláta, 3 sárgarépa)
  • 1 Max farmer figura
  • 1 varjú figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

Nyelv magyar
Életkor 4+
Játékosszám Közös (2 és felette)
Játékidő Rövid (5-30 perc)
Kategória Családi
Kiadás Cayro

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezek is érdekelhetnek