A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. A gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.

Ügyfélszolgálat:

+36 30 499 0807

H-P: 9:00-17:00

INGYEN SZÁLLÍTÁS 16e FT FELETT!
Itt jársz: » » » »
Ár:
4.690 Ft (3.693 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Mr. Luko társasjáték

Horvát utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Eötvös utcai üzletünkben:
A termékek elérhetősége eltérhet a pillanatnyi bolti árukészlettől.
Raktáron
Webáruházunk raktárán: Raktáron
Gyártó:
Cikkszám: CY883
Várható szállítás:
Kivéve a fent pontosan meghatározott hónap esetén.
2019. november 20.
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Jön a farkas! Jön a farkas! A gyerkőcöknek segítenie kell Bari Mamának/Bárány Mamának beterelni a kis báránykákat az istálló biztonságába, mielőtt a farkas eléri a rétet.

Ár:
4.690 Ft (3.693 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Maximálisan rendelhető mennyiség: 99!

Részletek

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

A játék célja:

A Max Farmer egy kooperatív játék, melyben minden játékosnak egyetlen, közös célja van: az összes báránykát időben hazajuttatni, még mielőtt a farkas megérkezne.

 

Játékszabály:

Helyezd el az összes báránykát a legelőn, a báránymamát az istállóban, a farkast pedig az 1-essel jelölt négyzetben az erdőben. Az lesz a kezdőjátékos, aki utoljára simogatott állatot, majd a játékosok az óramutató járásának megfelelően következnek.

Amikor rajtad van a sor, helyezd rá a báránymama jelölőt arra a báránykára, amelyiket az istállóba szeretnéd juttatni, majd dobj a kockával! Amennyiben egy bárányt dobtál, akkor a kiválasztott állat és az anyukája az istállóba kerülnek. Ha farkast dobtál, akkor Mr. Luko egy mezőnyit közelebb lép a legelő irányába. Ha pedig ajtót dobsz, akkor egy bárányka (amely ugyanolyan színű, mint a körben kiválasztott) kiszökik az istállóból, és visszamegy a legelőre játszani.

Valamennyi játékos győz, amennyiben sikerül az összes báránykát hazaterelni még azelőtt, hogy Mr. Luko megjelenne a réten.

 

A doboz tartalma:

  • 1 45x45 cm-es játéktábla
  • 12 bárányjelölő
  • 1 báránymama figura
  • 1 Mr. Luko figura
  • 2 műanyag talp
  • 1 dobókocka

Ajánlott kor: 3-5

Játékosok száma: 2-4

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

Nyelv magyar
Életkor 4+
Játékosszám Közös (2 és felette)
Játékidő Rövid (5-30 perc)
Kategória Oktató-Fejlesztő
Kiadás Cayro

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezek is érdekelhetnek